slapp söndag

Egentligen orkar jag inte alls blogga något idag men känner att jag måste skriva en liten rad bara för att hålla bloggen uppdaterad ;)

Igår efter att Ida hade åkt hem så åkte jag iallafall till Zanna och firade henne en liten stund innan jag skulle börja jobba.. :) Och den lilla stunden som jag hade var iallafall trevlig. Roligt att träffa party tjejerna igen, eller iaf några av dom.. Hann ju inte träffa alla eftersom jag var tvunget att dra vid tjugo i 8.

Och kl 21 började jag jobba. Var väldigt segt från början men sen när krogarna stängde så blev det fullt upp! Men det gick bra faktiskt :) Slutade ungefär 05.30 imorse och då var det bara att beställa en taxi och fara upp till Skönsberg, till Ida, för att sova. :) Sov till 12 idag ungefär sen kom mamma o pappa och hämtade mig runt 2 tiden :)

Ikväll blir det nog tv och plugga körkorts teori (Y) :/ Har ingen ork men bara att ge gärnet nu för på torsdag då gäller det! Då ska jag klara det där förbannade provet ;)

Nu har jag uppdaterat mig lite, tack o bock!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0