Promenad!

Har precis lagat lite mat till mig själv. Fick bli vita bönor med bacon! :p Hade inte så mkt annat hemma så det fick duga :D Huvudsaken man blir mätt om magen så man klarar sig ;) Sitter här nu och smälter ner maten lite innan jag ska gå ut på promenad med elsa! Tänkte ringa mamma innan jag beger mig iväg också och kolla när hon kommer in till sundsvall ikväll :) funderar på att ta med mig elsa och åka in till stan och möta henne :) har inte så mkt annat för mig så  :)

Imorrn blire skola fram till 11.20 sen ska jag till checkers och betala för fler körlektioner sen blir det birsta :D med vem vet jag inte än, det får vi se då ;) ska iaf köpa skorna om dom passar och kolla efter en eller två bh:ar.. Känns som om att jag skulle behöva investera några fler sånna:)

Skriver kanske mer ikväll :D Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0