Om både ont och gott!

Hej på er!:)

Som ni kanske redan vet så har jag skrivit teori provet idag.. Dock så blev jag ej godkänd men det hade jag inte riktigt förväntat mig heller!:p Fick med mig ett papper hem på vad jag ska plugga mer på tills nästa gång.. Men nu tänker jag inte avslöja vilken dag jag skriver provet igen utan det får komma som en liten suprice då jag klarat det ;)
Efter provet åkte jag iallafall hem och kom nästan nyss innanför dörren. Har varit på ica och köpt gurka och dip blandning och sen har jag faktiskt varit på banken också och öppnat ett sparkonto! Det känner jag mig väldigt nöjd över.. :D

SÅ, när man har kuggat sig på teori provet och öppnat ett spar konto så tycker jag faktiskt att man är värd att unna sig lite go saker!;)

Nu ska jag göra nån fas på teori programmet :) Klarade föresten F-fasen igår!(!!!!) Så målet nu är att göra klar faserna där och läsa i boken om det som jag inte klarade på teori provet. För nästa gång då ska jag klara det!:D

Sen när jag trälat på lite med det där ska jag ta en lång promenad med Elsa! Tycker det är så skönt:D Sen ikväll blir det lyxfällan och efterlyst!

Skriver väl kanske mer under dagen eller på kvällen ;) Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0