Min nya drog..

Jag har gått och skaffat mig ett beroende, nämligen långpromenader! Äntligen har man hittat nåt beroende som man mår bra av ;) Haha. Nämen har faktiskt kommit på det nu efter att mamma lurat med mig ut på riktiga långpromenader, då pratar vi 1½ upptill 2 timmar, att det faktiskt är riktigt skönt! Det svåra är bara att ta sig utanför dörren, sen är det inga problem! Härlig, frisk luft och sen efter promenaden känner man sig mer alive, skulle jag vilja kalla det. :)

Men nog om det då! Blev en 1½ timmes promenad idag! Perfekt faktiskt, kom alldels precis hem så nu kan jag läsa lite i teori boken, förhoppningsvis läsa klart kapitlet om bilen så jag kan börja på motorvägs kapitlet imorgon. Nu ikväll ska jag då som sagt läsa nu en stund sen runt halv 9 så ska jag och pappa köra in till stan och hämta emil!:) Efter det blir det nog natti natti skulle jag tro.

Ni som läser, kommentera det här inlägget!! Roligare att skriva om man får kommentarer! Annars känns det som att ingen läser!



Kommentarer
Anonym

Klart jag läser Elin :) Men hoppas att du gett lösenordet till fler så att alla kan läsa =D

2008-04-24 @ 21:34:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0