Lång promenad!

Gud så skönt det är att ta en riktigt lång promenad på kvällen egentligen! Det är så tyst och stilla ute och härlig, frisk luft! Sen blir man så lugn när man kommer hem också. Bara att ta sig lite kvällsfika och sen hoppa i säng ;) Iallafall, har precis kommit hem från en riktigt lång och skön kvälls promenad! Jag, mamma, pappa och hunden gick ut vid 8 och kom hem nu för en liten stund sedan :) Så ikväll blev det en låång prommis ;) Skönt måste jag säga. :D Får tjata med mig någon imorgon kväll också tror jag!;)

Ikväll är jag jätte trött så det blir en film nu alldeles strax och prata med patrick i telefon en liten stund innan det är dags att släcka lampan och sluta ögonen!

Godnatt på er!:)


Kommentarer
Jennifer Horneij

Jag tror faktiskt att jag körde om er med moppen ungefär efter tempo =) men jag reagerade lite sent på att det var ni, och orkade inte vända om och säga hej =D

2008-04-22 @ 16:55:17
URL: http://nogg.se/jenniferhorneij


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0