Good morning :D

God morgon allihop :)

Har precis klivit ur duschen så ja bänkade mig här framför datan eftersom det är ett bra tag kvar innan bussen går.. :) Idag är det bara skolan som väntar, skönt! Har en långdag fram till kl 16 sen blire hem och plugga lite.. :D Försökte blogga igår kväll men när jag laddat upp alla bilder och skrivit klart och gjort fint här så råkade jag komma åt nån knapp så att allt försvann. :s Hatar den bärbara datan!!! (som jag även sitter vid nu)

Igår kväll så var jag i skolan på dagen och på eftermiddagen mellan 15.45-19.45 så jobbade jag på max!:) Gick skit bra hela dagen så jag var väldigt glad när jag kom hem igår kväll.. :D Det glada humöret gjorde så att jag på ngt vis blev väldigt shopping sugen! Så jag hoppade in på hemsidor som hm.com, ellos.se och halens.se! Mot min förvåning så hittade jag ingenting på h&m men däremot så hittade jag två fina plagg på halens.se som jag beställde hem! :) Blev väldigt glad för jag brukar sällan vara inne på den hemsidan!

Gårdagens shopping:
image48
Snygg sommar top från halens.se, 179,90 kr

image50
Triangel bikini från halens.se, 149 kr
Det var såklart den härliga färgen jag föll för!


Hoppas nu bara att båda dessa plagg passar!
Topen är i stl 36/38, finns risk att den är för stor.
Bikinin är i stl 32/34, rädd för att överdelen blir för liten.


Sen så var jag även in på ellos.se och hittade massvis med fina kläder som jag vill ha, men det blev inget beställt.

Vill ha:

image52
Två cardigans i längre modeller från ellos.se. 249/199 kr. Den vita vill jag beställa!!

image54
Härligt söta sommar klänningar från ellos.se.. 99 kr/st. Vilken är finast? Vill ha den vita och en till!!


Sådär.. Nu har jag delat med mig lite av min shopping och lite av det jag är sugen på att beställa hem! Lägg gjärna en kommentar och skriv vad ni tycker! Nu ska jag gå och göra frukost :) Ha en bra dag, hejhej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0