fullbokad!

Idag är jag hemma från skolan av personliga skäl. Har inte mått sådär jätte bra i helgen så kände att jag behövde vara hemma och vila ut mig lite idag!

Har precis gjort B fasen på körkortstestet. Gjorde dock inte alla frågor men fick iallafall 34 rätt av 42 frågor!:D Riktigt nöjd med det.. :) Senare idag ska jag in till körskolan och köra lite. Har tid där kl 15.10 så det blir 14.20 bussen in. Sen ska jag nog åka med pappa hem idag =) Får se när han slutar. Blir väl köra hem då också förhoppningsvis :D

Nu ska jag gå ner och göra Elsa sällskap innan jag fortsätter med teorin. Det är någon här som ska göra något med vår el och Elsa är ju jätte rädd för främmande folk. Hon står där nere och tok skäller. :p

Skriver mer ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0