fett nice!

eller så inte ;) haha. sitter här nu och lyssnar på lite musik och kollar runt o sådär ;) pappa har nyss förhört mig lite på teorin och jag kunde det mesta! :D inte så oväntat för jag är ju bäst i hela värdlen ;) den kan ni fråga pappa om :D hihi .. har iallfall jobbat idag och när jag kom in till stan så ringde emma från jobbet och frågade om jag inte ville jobba imorgon. ville egentligen inte men tog passet ändå för det är ju söndag och då får man fett med ob ;) gick bra att jobba idag precis som vanligt :D stod i kassan och vid 17 tiden så fick jag stå i drivern tills jag slutade!:) sen slutade elin klockan 8 idag så jag fick åka med hon och hennes pojkvän anton hem idag :D Snällt!

har börjat använda skinnjackan min nu :D tyckte inte om den så mkt förut men nu tycker jag faktiskt att den är rätt snygg ;) aja, tänkte bara att ni skulle få veta det!:p

nu ska jag detja kudden och läsa lite teori.
hare hejhej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0