At school!

Sitter på skolan nu och har väääldigt tråkigt. Känns jävligt onödigt att jag kom hit idag också överhuvudtaget med tanke på att jag bara hade ett matte prov idag kl 9 som gick åt helvete också har jag ingen svenska heller.. Känns ju super :p haha. Vet inte alls vad jag ska hitta på.. Börjar inte jobba föräns klockan 16.30 så det är lite tärt om man säger så. Men nånting kommer jag nog på som jag kan underhålla mig med fram tills dess! Tror att jag ska ta en sväng på stan och införskaffa mig några nya linnen och sen kanske ta bussen hem. Har inte riktigt bestämt mig än men det lutar åt det hållet för jag är inte så sugen på att gå på stan i 6 timmar i streck. :p

Helgen kommer iallafall att spenderas på MAX, tråkigt nog. :p Jobbar imorgon 9-18 och söndag 10-19.

Nä, nu ska jag bege mig mot stan innan ruchen börjar!
Ha en bra dag!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0