Matlista

Fan va stolt jag känner mig! ;)

Har börjat med matlista, och jag som absolut inte är kräsen vad gäller maten så blir det ju faktiskt super billigt. :D Guldstjärna(or) till mig, tycker jag! :D

Veckan matlisa, mån-tors:
Måndag: Spaghetti och köttfärssås
Tisdag: Fiskpinnar och potatis
Onsdag: Köttbullar och makaroner
Torsdag: Pyttipanna

Haha, kräsen eller? ;p
Det enda jag absolut inte äter är blodpudding.
Perfekt tycker jag, för sådan mat brukar ju vara fest måltider för barn också. :)

Så, de gånger jag publicerar något i kategorin Mat&Bak här får bli på helgerna, då man eventuellt lyxar till det lite. ;p Eller föresten, denna får publiceras i just den kategorin. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0