Söndags mys

Imorse så åkte Robin iväg på jobb och han befinner sig inte på kort avstånd heller precis utan han är nere i Örebro och jobbar och ska vara där till torsdag eller fredag. Sitter mest och funderar på hur jag ska överleva detta men jag har så jag gör i veckan iallafall så det ska nog gå bra ändå. Huvudsaken man håller sig sysselsatt så ska det väl inte vara några problem ;)

Casper börjar på nytt dagis imorgon också och eftersom jag är fullbokad några dagar framöver så har mamma tagit på sig att ha hand om inskolningen ett par dagar och är här med oss nu ikväll för att kliva upp imorgon bitti och gå med honom till hans första dag på det nya dagiset :) Tur man har en familj som ställer upp säger jag bara!

Så jag och mamma har lite myskväll ikväll. Har precis svullat ost, kex, grönsaker och dipp och druckit ett glas vin till :) Casper somnade redan vid 18 tiden ikväll så han är med på myset han med men i sin säng.. :)
Tänkte roa oss med lite spel nu och sedan blir det ännu mer teori plugg för mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0