Here we go again

Ja, vad ska man säga.. Livet tar sina vändningar och det kommer alltid att hända något som gör förändringar i vardagen. Men är man inte beredd på saker och ting så kan det vara som ett karate slag rakt i magen!

Hur som så är en kärleks historia slut. Nu är det jag och Casper igen, min älskade! Som det ser ut just nu så vet jag inte riktigt hur det blir med allt, men förhoppningsvis så får vi snart en lägenhet som vi kan flytta in i! Hoppas verkligen, ska iväg på en visning nu om bara en liten stund. Lägenheten där jag även bodde då Casper kom till världen, rätt så sjukt :) Hoppas det går vägen!

Annars så rullar det väl på. Jobb verkar det finnas gott om, har precis fått ännu en arbetsplats här i Matfors så nu är jag på tre ställen i Matfors och ett ute i Bergsåker. Inte helt fel det vill jag säga! Så fort tiden finns så tänkte jag väl inskola mig på aktivitets centrum som hör till ett av ställena som jag jobbar på.

Också ska jag försöka bli lite bättre på att uppdatera här ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0