Svar på kommentar

Anonym om Speldosor:
ha bebisen kommit än????
Man skulle nästan kunna tro de med tanke på att du redan verkar ha köpt allt redan.


Jag kan säga att jag skrattar när jag läser detta! Vad är det som är fel med att köpa det mesta innan bebis har kommit? De flesta som har barn vet nog vad jag pratar om. Planering kallas det och inget annat.
Och nej, bebisen har inte kommit! Är jag inte tillräckligt tydlig när jag bloggar?

Uppdaterar

Från anonym: Du verkar vara en kontrollmänniska?
För att jag köper saker till mitt barn? Vad tror du egentligen att blivande föräldrar gör? Tiden är knapp och tillräcklig då bebis har kommit till världen och den ska inte ut och ränna i butiker med sin mamma det första den gör!


Kommentarer
Anton

Du verkar vara en kontrollmänniska? eftersom at du redan köpt allt och lite till, men visst det kanske är bra :)

2009-12-19 @ 20:11:22
Sara

Vi tyckte det var så jäkla skönt att ha det allra mesta klart när Hjalmar kom! Det är tillräckligt mycket nytt ändå efter födseln. Det är klart att det är bra att förbereda.

2009-12-19 @ 21:30:52
URL: http://saracla.blogg.se/
-c-

Jisses, ser de kommentarer du fått.. Bry dig inte om sånt! Jag kan säga att det första barnet jag fick hann vi inte köpa ett endaste ting till. Det blev KAOS då bebisen väl kom och INGET fanns, inte en säng, ingen barnvagn, inte sängkläder, kläder, blöjjor, ingen filt, ingen trygg speldosa.. INGET.



Då andra barnet kom så hade vi i stort sett allt färdigt och det var SÅ SKÖNT att bara komma hem och ta det lugnt. Ge både barnet och sig själva den tid som behövs! Ni gör helt rätt i att förbereda. Det är ju en grej av det hela.



Glöm inte att förberede med pump, amningsinlägg, ev salva för ömma bröstvårtor, ett gäng bindor mm till dig själv oxå =)



Vad gäller griffeltavlan. Den är köpt vit på IKEA för ca ett år sedan. Vet inte om dem finns kvar i vitt. Men bra är dem i alla fall =)

2009-12-19 @ 23:31:04
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Angelica

Haha.

Ja det finns folk som har väldigt lte att göra på dagarna.

Jag kan säga de att jag ångrar att vi inte fixade allting innan det var dax. För det började vi med två veckor innan då skulle vi sätta igång med allting som fattades och det var ganska mycet. Men vad händer då, jo lillen kommer ut två veckor tidigare. Och vad blir det då? JO kaos av det hela.

Att ha ett barn plus att springa runt och handla allting som fattas det är fan ingen höjdare!

Så skaffa och köp så mycket du kan innan den lilla krabaten är till världen.

Och anonym har du ens egna barn. Det skulle jag vilja veta!

2009-12-20 @ 00:28:59
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
thea von walden

Jag tycker du gör det riktigt bra ialf! :)

hoppas allt är bra med dig, kramkram

2009-12-20 @ 12:59:50
URL: http://theavonwalden.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0