Torsdag

Gud vad veckorna går fort, det är redan torsdag? Vad gör man med tiden egentligen? Känns inte som att man hinner påbörja en ny vecka innan den tagit slut..
Veckan har hittills bestått av massa teori plugg, körningar och även halkbana som jag var på igår. Jag har ju gjort den en gång tidigare då jag försökte att ta körkort så visste ju på ett ungefär vad de gick ut på men de hade lagt till lite nya saker så det var nyttigt att få göra den igen, och framför allt roligt :)

Idag så står det körning på schemat igen och därefter lite teori plugg, precis som vanligt. Det är bara det som gäller just nu känns det som eftersom det snart är dags, och man vill ju inte ta risken att inte bli godkänd den här gången. Hoppas så innerligt att det går vägen den här gången, vad skönt det skulle vara! Känns iallafall ganska bra med tanke på hur bra det går med alla faser, borde kunna alla frågor utan och innan vid det här laget.. ;)

Förutom teoriplugg så står även annat plugg på schemat idag också då skolan börjar imorgon igen.. Mamma skulle ta och hjälpa mig med det som jag inte slutfört, mycket uppskattat! :) 

Annars så var det väl inte just nå mer på schemat idag utöver det vanliga. :) Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0