Måndag

Jaha, då var vi inne på en ny vecka igen då.. Förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen om jag ska vara ärlig, mitt härliga jullov börjar nu alltså gå mot sitt slut och det är dags för skola igen på fredag. Har även en del uppgifter som ska vara inlämnade då men som jag ännu inte riktigt orkat tagit tag i, men tror jag skjuter på det ett tag till så man bara kan fokusera på körkortsteorin just nu, tror det blir minst rörigt så :)

Casper har blivit sämre i hostan nu också, denna eviga hosta som aldrig vill ge med sig .. Han har ju en inhalator som han ska använda dagligen men det är inte hans favorit sysselsättning om man säger som så, så igår så åkte vi in med honom så doktorn fick kolla lite. Hem kom vi med en bättre hostmedicin som vi hoppas ska hjälpa honom lite på traven nu. Han har ju börjat komma upp i en ålder nu också där han kan få lite starkare mediciner så vi håller alla tummar och tår att det ska bli bättre nu. 

Och som sagt, ny vecka - nya tag! All fokus på körkortsteorin blir det också för nu börjar det verkligen att dra ihop sig, och nervös är jag och ännu mer för varje dag som går .. Men håller på att läsa igenom boken nu och antecknar allt som jag kan anse vara nödvändigt. Minns jag rätt så handlar det mycket om olika körsätt, vad som är bra för miljön, skadligt för miljön, olyckor och alkohol osv, till stor del iallafall. Så försöker att snappa upp allt det och kämpar med att få det att fastna i huvet :)


Kommentarer
Malin - mamma till Novalee

din "gamla" header är tillbaka.. har varit det nu i nå dagar. så jag var tvungen att skriva det till dig nu =) för jag antar att det inte ska vara så.. Jag har testat att uppdatera och så, men fortfarande den gamla. :)

2012-01-09 @ 21:27:15
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0