Happy day!

Fyfan så glad jag är idag.. :) Som jag tidigare skrev så hade jag ju körning idag, en dubbel lektion och det gick verkligen hur bra som helst! Fick massor av beröm och han tyckte att jag kunde köra bil hur bra som helst och kunde de flesta regler och anpassade mig bra till väglaget och olika situationer och så vidare, riktigt roligt att höra! Eftersom jag hade kommit så långt med teorin också så tyckte han att det var dags att boka in kör- och kunskapsprov, där steg verkligen lyckan! :) Men nu är jag ju hur nervös som helst istället, pjuh.. 

Tänkte faktiskt ta och börja med repetitionerna redan nu så man håller tempot med teorin igång, nu är det ju ingen press att jag verkligen måste bli klar med faserna, utan nu har jag ju god tid på mig att gå igenom de här repetitionerna och hålla teorin vid liv fram tills det att det är dags för proven!

Sen tänker jag mysa ner mig med världens bästa och finaste pojkvän här hemma, och njuta av hur underbart livet faktiskt är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0