Det går framåt

Här går det verkligen framåt på körkorts fronten får jag lov att säga, det rullar på hur fint som helst och nu har jag äntligen klarat av alla teori faser, det vill säga a/b/c/fordon, så nu är det bara sluttest och repetition kvar! Gissa om jag känner mig en smula stolt ;) Jag som trodde att jag aldrig skulle klara av det där, eftersom det gick så åt skogen förut, men det är väl den där viljan och motivationen som är bra mycket starkare nu som gör att jag klarar av det! Känns nästan lite overkligt. ;)

Idag är det dags för körning igen också, har en dubbel lektion inbokad på eftermiddagen och även på tisdag och onsdag så har jag dubbel lektioner inbokade, sen är det lång helg igen och efter det så är det körning med dubbel lektion på tisdag och sen dags för halkbana! Efter det så får jag förhoppningsvis veta när det kan vara dags för att skriva och köra prov, hoppas det blir nångång här i januari iallafall, man får ta och höra sig för helt enkelt!

Fram tills dess så vet jag inte ritkigt vad vi ska göra, det var väl nå prat om att vi eventuellt skulle ut till birsta och ikea men jag vet inte riktigt hur det blev med det, men man kan ju hoppas på att det blir så! Skulle vara trevligt att för en gångs skull få med sig karln ut dit ;)
Och så länge, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0