Äntligen!

Nu behöver jag verkligen inte känna någon stress med teorin! Har nu klarat alla faser och moment som man ska göra via körskolan och tror jag kom upp i runt 20 tester totalt iallafall, ungefär 3 gånger för varje fas då, så tror jag nog att jag har fått precis alla möjliga tänkbara frågor som går att få! Minns jag inte helt fel så brukar frågorna vara ungefär lika på trafikverket också men lite annorlunda formulerade, så att det ska bli svårare att se liksom. =) Också brukar det vara nån kugg fråga, det är så jag kommer ihåg mina prov jag gjorde iallafall :) Än så länge så känns det iallafall super och jag kommer att sitta minst en gång om dagen och göra lite olika faser för att hålla kunskapen vid liv.

Skönt att vara klar med det helt enkelt! En annan rolig sak är att jag äntligen ska tatuera mig igen idag, en text som jag länge har velat skriva in på kroppen "Family, is where life begins and love never ends", den stämmer ju så bra! Familjen är verkligen allt och det är där livet börjar och kärleken aldrig tar slut! Har kanske inte riktigt bestämt mig var på kroppen den ska sitta men jag tror att det blir nånstans vid handleden eller underarmen iallafall, den som lever får se .. ;)

Sen är det familje middag som gäller hemma hos mamma och pappa med båda mina bröder och deras respektive, och såklart med Robin och Casper <3 Mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0