Tittar på hus =)

Slingorna blev väl si så där får jag lov att säga, ungefär så som man hade tänkt sig att det skulle bli efter första omgången! Ena sidan blev ganska bra ändå faktiskt, där det är lite kortare och på resterande delen av håret så blev det såklart en klar orange färg eftersom det är mer hår där. Får se hur vi går vidare med detta, förhoppningsivs så kanske jag får en elev tid på andra sidan nu i veckan och kan fixa till det. Hoppas =)
Sen nu i eftermiddag så har faktiskt jag och Casper varit och kollat på hus. Mamma och pappa följde med också som extra ögon för mig då jag som tjej inte ser allt som kanske man bör se när man är på jakt efter ett hus. Väldigt fint hus i sig men det kräver väldigt mycket renovering eftersom ingenting är gjort sedan nångång på 80 talet. Imorgon ska vi dit igen och kolla med Rickard, så vi får väl se vad han säger om huset. 

Två tidiga mornar väntar. 09:00 ska vi vara på plats imorgon och dagen där på, torsdag, så ska vi vara på Caspers dagis kl 09:30 för ett litet studie besök. Kolla lokalerna och kanske även gå igenom lite för starten som blir nu i höst. 

Nu kom Rickard innan för dörren, dags för lite mys innan det är dags att dra täcket över sig och tacka för idag. Natti natti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0