Provar med bricanylen

Lill hjärtat hostar så han vaknar, usch! Han var vaken nyss i ungefär en kvart och då gjorde vi ett blöjbyte samt att jag gav honom 2 ml bricanyl som ska vara luftrörsvidgande, tror egentligen inte på det där men eftersom att vi har lite kvar sen tidigare och fick det rådet av bvc idag så provar vi väl och ser. Det är ju alltid värt ett försök iallafall.

Själv så sitter jag och tittar på klockan åtta hos stjärnorna. Hade tänkt ta mig lite lill lördags mys också med chips och lite dricka men jag avvaktar ett tag till och ser hur lillen tänkte göra. Vill inte ha något framme om han skulle vilja upp igen.

Hoppas på en bra natt och den lär nog bli tidig för min del, så fort Rickard kommit hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0