Pizza!!!

Tänkte att äntligen så ska jag krypa ner i ett varmt och härligt bad med hår inpackning. Hann inte mer än att luta mig bakåt i badet så började Casper att hosta så pass att han spydde ner hela sängen. Uscha, liten. Och inte fanns det några tvätt tider lediga heller i våran tvättstuga, men som tur är så finns det ju två stycken. Så jag messade Johanna och frågade om hon kunde kolla om det eventuellt fanns en ledig tid i den andra tvätt stugan och det gjorde det. Så nu har jag kört ett par maskiner och väntar på att det ska bli torrt. Roligare kan man ju ha på en fredag men skönt att ha det gjort också!

När Rickard kom hem nu ikväll så hade jag så gott som förberett allt inför middagen och handlat och allt, men så var den jäveln sugen på pizza ;) Haha, klart man inte kan motstå när man blir bjuden och pizza var ett tag sen nu. Så min gormé middag får bli imorgon istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0