Måndag

Kan fan inte förstå varför jag alltid vaknar med världens huvudvärk och halsont just när Rickard ska iväg och jobba! Helgen har ju varit helt okej, men sen när vardagen kommer så blir det alltid något som tränger sig på. Jippie, har iallafall buntat upp med alvedon och halstabletter så får väl hoppas att det hjälper till lite iallafall! Annars vet jag inte hur man ska klara av den här veckan ..

Inga planer har vi heller föräns torsdag. Då är det tvättstuga 6-9 (jäsp!!) på morgonen som gäller och klockan 10 så ska vi vara hos mamma för då kommer Linda dit och ska klippa Linus och sen ska hon färga mitt hår :) Weeei! Gud vad skönt det ska bli, hon ska nog även få toppa det lite och tunna ur det. Lär väl ha blivit lite slitet nu när man håller på och färgar det och tjockt har det blivit, det är en sak som är säker iallafall! :)

Sen senare på torsdag när Rickard har slutat så ska vi åka ner till Stockholm. Väldigt sent blir det så det blir en natt tur, men vad gör det ;) Casper sover ju så och kanske även jag. Bara för Rickard det kan bli lite jobbigt men det är livet det!!

Nu blir det plocka på här hemma för huuuua hur det ser ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0