Full rulle

Idag har det varit full rulle igen. Linus (läs: min storebror) fyller ju 23 år idag så imorse var vi bjuden på lyx frukost där med amerikanska pannkakor, äggröra, bacon och massa annat gott, sen blev det såklart en tårtbit och en kopp kaffe efter det :)

Sen så ringde jag en gammal klass kompis sen gymnasiet och hörde vad dem skulle hitta på idag. Hon har ganska nyligt fått barn och vi har pratat länge om att vi ska komma ut och hälsa på så idag blev det äntligen av! Hon/dem har fått en så söt liten Leon :) Usch vad bebis sjuk jag blir när jag är upp i såna småttingar, man har ju glömt bort att Casper varit så liten.

Nu är vi nyss hem kommen, eller ja, nästan. Det känns så iallafall, vi kom väl hem runt 17:30 och då så var pappa här och hjälpte oss att sätta upp lite tavlor och stången i köket! Super fint blev det.










Fick även upp Caspers fina tavla idag.
Hans gammel mormor har gjort tavlan med hans dop dikt från sin Gudmor :love:



Kommentarer
L

Vart har du köpt dom fina stjärnorna??:)) vill ha! Fanns de andra färger?

2011-05-03 @ 22:27:39
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Anonym

Snyggt med stången å krokarna i köket läckert

2011-05-04 @ 10:34:04
Lea

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 17:19:12
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0