Formaterat om datorn

Blev ingen mer uppdatering igår inte för direkt efter middagen så började Rickard med att formatera om min dator .. Den var ju så sjukt seg och hängde sig/låste sig om vart annat så för att vara på den säkra sidan så förde vi över alla bilder och sånt man absolut vill ha kvar till en extern hårddisk. Så nu är dem i säkert förvar!

Jag tyckte ju först "men vad ska jag göra hela kvällen då?" när han sitter där och knappar på datorn och håller på. Så vi hörde vad mamma och pappa skulle hitta på och lyckades övertala dem om att vi skulle se en liten film tillsammans och äta lite chips och dipp ;) Det blev filmen Cornelis och jag måste säga att jag tyckte att den var riktigt bra! Från början när den startade så tänkte man väl "men nej, vad är det här för film?" när den börjar med att utspela sig på tidigt 1900 tal. Men filmen är iallafall en själv biografi av Cornelis Vresvik och hur han blev artist typ. :) Jag gillade den, känner man igen hans musik också så blir den ju lättare att se.
Kanske lite väl lång, eftersom det inte händer så mycket utan den bara rabblar upp saker hela tiden, berättar .. Svårt att förklara eller så är det jag som är dålig på de. 4 av 5 stjärnor får den iaf.

Sen blev vi kvar här inatt faktiskt och har väl nästan precis stigit upp. Blir fruksot nu och sen kanske eventuellt en sväng ut till ikea ;) Wiiie.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0