Drar till Stockholm

Nu så börjar det snart närma sig avfärd mot Stockholm, om ungefär en timme skulle jag tro. :) Rickard kommer ju hem strax efter klockan nio så då ska han bara slänga ner lite saker i resväskan och sen packa bilen såklart och sen så åker vi, efter att vi burit över Casper från hans säng till bilstolen. Ber och bönar för att bil resan ska gå bra ner men det tror jag faktiskt!
Mycket som ska med är det också, och man flyger omrking som nån jag vet inte vad och packar. Sen står det helt still och när man åkt bra många mil i bilen så kommer man alltid på någon självklar och viktig grej man har glömt, någon som känner igen sig antar jag? ;) 

Hur som haver, tror att jag fått med det viktigaste iallafall så nu blir det bara till att sitta på arshlet fram tills det att Rickard kommer hem.

Dålig uppdatering lär det bli i helgen, får se om jag kanske lyxar till det med lite mms bloggning ;)

Ha det bra så länge och sakna inte ihjäl er efter oss ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0