Tvätt!

Märkte precis att jag hade nästan en hel full ikea kasse med kläder till Casper, så jag drog iväg ett sms till Belinda som nästan alltid brukar tvätta mellan 12-15 på söndagar, och hon var klar med maskinerna så jag skulle få låna lite av hennes tid. När jag väl kom fram så visade det sig att även jag hade tvätt tid idag mellan 15-18, haha. Så bra minne har jag! Jaja, då hinner ju allt torka också då. Dock så har jag nog inte så mycket mer tvätt, Casper kladdar ju mer än vad jag gör så hans kasse blir fullare snabbare än min. Men när man ändå har en tid så kanske man skulle ta och tvätta lite handdukar då, det skadar ju aldrig. Så får det nog bli :)

Sen kommer väl amanda och charlie här när som helst efter klockan tre. Då blir det våffel middag! :D Jag bara äääälskar det och Casper också. Han får givetvis en matburk innan och en våffla som lite efterrätt/godis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0