Torsdag

Godmorgon får jag väl säga!

Casper vaknade en gång inatt och ville ha käk. I samma veva så drömde jag att han hade fått två nya tänder där uppe, men imorse när jag vaknade så fanns inga tänder där ;) Tror dock att dom kan vara på g med tanke på att han är så gnällig, och igår kväll så var han svår somnad men somnade direkt efter att han fått lite flytande alvedon.

Amanda och Charlie sov ju som sagt här och dom var uppe tidigare än oss imorse, jag fortsatte dock att sova en timme till när Casper klev upp. Han ville ju leka han ;) Så det var skönt.

Nu har vi precis ätit lite frukost och det verkar som att Amanda och Charlie ska börja röra på sig snart .. Casper ligger ner i sängen och ska försöka sova men vi verkar ha olika planer som vanligt. Men så småning om så somnar han väl. :)


Kommentarer
Anonym

försök med vatten .

2011-03-24 @ 19:10:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0