Stockholm

Jag varnade ju för dålig uppdatering i veckan men nu så ska jag försöka sammanfatta veckan lite kort.

Tiden går fort när man har roligt
! Rickard har bjudit mig på något nytt, sushi! Riktigt gott, har alltid velat prova men har varit lite skeptisk.. Kommer absolut att äta det igen iallafall. Ny frisyr har jag också skaffat mig, som ni säkert inte missat! Jag trivs super bra och det är så skönt att vara kort hårig igen, på ett par sekunder så är jag fit for fight! Inte illa. No more spegel tid i övertid.

Casper har gått och blivit sjuk också, why? Samma lika varje gång.. 40,2 graders feber hade han igår, lill hjärtat :/ Bättre idag men fortfarande feber.. Är väl antagligen bara en vanlig feber sjuka. 

Ikväll så ska jag och gammo iväg på en pyssel kväll uppe i centrum! Ska bli mysigt. Har mina idéer så får se om jag ror i land ;) För er som undrar vilket typ av pyssel det är så är det scarp booking. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0