Rutin rutin

Pjuh, vilken natt! Casper sov väldigt oroligt och ja, det var väl inte precis otippat heller med tanke på hur dåligt han hade sovit igår på dagen och hur pass grinig han var. Något är fel men vad något är det vet jag inte. :/

Vi klev upp runt 07 imorse iallafall och Casper strosade på så fint här hemma till ungefär 08 då jag gjorde i ordning lite frukost :) Fil och havrefras till lilleman för det älskar han! Han har börjat rata mackorna? Har kanske ätit sig less på det, vad vet jag? Men det är ju bättre om han äter en tallrik med havrefras istället, mer mättande i längden. Så hoppas det håller i sig fram till lunch, 11-12, då blir det gröt och sen en matburk runt 15-16 och sen så får han smaka av min middag, och sedan blir det kvälls vällingen :) Skulle ju vara en perfekt rutin vad gäller maten!

Amanda och Charlie är påväg hit iallafall :) Tanken var ju att vi skulle gå ut och möta dom men Casper ramlade för en liten stund sen och blev tok ledsen, gjorde väl antagligen ont så han har somnat nu. Så dom får komma in och umgås lite med mig först innan vi går till bvc för vägning och mätning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0