Mys

Yes, ikväll kommer amanda och charlie igen :) Ska bli skönt som fan :D

Kom nyss hem iallafall, mamma och pappa skulle på en promenad så vi följde med dem. Casper skulle sova också så han fortsatte med dom runt broarna också så han fick sova och jag gick in på Ica och handlade lite :) Självklart hittade jag inte ica kortet när dom har bra kort priser så blev tvungen att beställa ett nytt. Alltid ska det vara nåt ..

Lär väl bli nya serien som går på söndagar nu ikväll på fyran "Stockholm-Båstad", verkar roligt :D Sen bara massa prat och sånt som man gör tjejer sins emellan ;) Ska även hjälpa amanda med en ny design kom jag på. 

Casper är inne på sitt rum och härjar han ;) Wiho, skönt att han roar sig själv lite. Nu kom han precis in i köket och kollade om jag var kvar ;p Hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0