Mitten i veckan

Hupp hupp, så börjar redan veckan gå mot helg?
Det konstaterade jag förut idag. Jösses vad tiden går ..

Casper har som sagt feber sen sprutan igår så vi åkte inte in till ikea något idag utan jag åkte dit tillsammans med mamma efter middagen ikväll istället. Köpte bords kants skydd och lite annat nödvändigt, extra kuddar och extra täcken och ja, sånt där tråkigt men som behövs!

Sen har det blivit tv, halv åtta hos mig och sveriges mästerkock ikväll! Sjukt bra. Nu ska jag bara fixa till naglarna och sen går jag nog och lägger mig. Får väl passa på nu när man har tillfälle att sova hela natten då Casper sover inne hos mamma oh pappa där hans säng står.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0