Lördags kväll

Middagen vart liksom igår väldigt lyckad och uppskattad! Dock så var kyckligen lite rosa :| Oroväckande faktiskt men jag slutade äta direkt, haha. Tur att ris och currysås är så gott då så man kan äta sig mätt på det ;)

Har roddat i ordning med morötter, gurka och taco dipp här ikväll. Inte i min ensamhet faktikst utan Evelina kommer snart hit. Det blir tv för oss, självklart melodifestivalen då det är final! Vem Sverige skickar vidare till euro vision song contest är ju alltid lika roligt att se, dock så brukar det bara vara skit låtar som kommer dit. Men men, roligt att se iallafall. Vem som vinner det bryr jag mig inte om.

Casper har badat ikväll och gjort sig fin för flyg resan imorgon ;) Och jag har packat det mesta. Ska väl ta och packa lite till och se hur mycket det väger. Ska försöka packa allt i samma hade jag tänkt. Fick tag i en så pass stor resväska så då blir ju det smidigast, och eftersom jag får ha med mig 23 kg i bagage så känns det som om att det är lugnt? Men man ska aldrig vara för säker.

Trevlig lördag kväll på er allihop!
Får se om jag hinner uppdatera något imorgon, för i veckan lär det nog kankse vara rätt dött här på blogg fronten ;) Man har så mycket annat att pyssla på med när man åker på "semester" :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0