Lördag

Det vart ett glas för mycket vin igår måste jag säga.
Jag och gammo hade en trevlig kväll bara vi tillsammans efter en dag på stan där vi shoppade kläder till Caspers ett års dag som snart är här. Hua vad tiden går.

Rickard kom upp rätt så sent igår kväll så då blev det sängen direkt, iallafall för min del.
Skulle egentligen ha haft tvätt tid imorse men då hade jag tagit fel på datumet, typiskt mig! Så det får bli i eftermiddag isället. :)

Får se vad man tar och hittar på idag då. Vi har redan hunnit med att varit ut på IcaMaxi och handlat inför kalaset så kanske ska ta och börja baka lite då!

Blir bara en mys kväll med familjen iallafall och god middag :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0