Lilla älskling

Har en klump i magen nu inför natten .. Casper har varken ätit vällingen riktigt eller tagit tillräckligt många andetag i inhalatorn. Och han har knappt bajsat något idag :/ What's wrong? Jag är faktiskt också riktigt trött så jag ska nog bara se sofias änglar och hoppa i säng sen jag med .. Gäller ju att ladda upp sig så gott det går. Som ensam är det ju oerhört viktigt med sömn för att få ork, för att göra allt detta själv är inte lätt ensam och orken tar lätt slut. Tack och lov är Casper mycket enklare nu än vad han var förut, somnar lättare och roar sig själv bättre.

No matter what älskar jag honom lika mycket ändå såklart :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0