Helt slut

Ojojoj, nu märks det i hela kroppen att man gått över en mil idag!

Hemma hos amandas mamma så blev vi bjuden på kyckling sallad och grabbarna åt lite gröt och lekte på. Sedan så började vi gå in mot byn, usch och fy! 6 km är det där ifrån, och casper vägrade sova. Men han satt ändå så rätt nöjd och eftersom det tog typ 40 minuter att gå där ifrån så blev vi tvungen att stanna till hemma hos amanda och ge casper en burk mat. Sen så vandrade vi hem igen :)

Jag la Casper nästan direkt så han sover nu. Helt slut han. Och jag har plockat på här hemma, diskat och lagt alla leksaker på sin plats som har legat huller om buller. Charlie och amanda sover hemma hos sig inatt så då var det på tiden att man städade undan lite.

Ska alldeles strax börja på med middagen tror jag som blir tonfisk med färsk pressad lime över och pasta till det :) Casper älskar tonfisk så han ska få samma :D Dock inte med lime tror jag, kanske blir lite surt för lill magen.

Fixade även till designen ytterligare lite och nu är jag nöjd! Klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0