Fredag

Casper sov hela natten inatt. Han sover ju såklart hela nätter varje natt men just inatt så menar jag på att jag inte var upp en enda gång och gav honom nappen! Sååå skönt. Och som pricken över iet så somnade han om efter vällingen kl 06:00 imorse och sov till 08:20! Waaah, nöjd mamma! Rekord i vår nya lägenhet. Och som om att inte det vore nog, så har han varit världens snällaste hela morgonen och inte gnällt en endaste gång, och gröt har han ätit och en jogolini! Det går åt rätt håll nu.

Jag tog med mig Casper imorse och sprang iväg till tvättstugan för att kolla om det fanns någon ledig tvätt tid. Hade ju bokat upp mig på söndag men efter ändrade planer så åker ju vi till Stockholm då och den fina ikea kassen som står(läs: stod) i badrummet behövdes verkligen få tömmas nu innan vi åker iväg. Så jag hittade en tvätt tid, kl 12-15, kanske världen sämsta tid att tvätta på när man har barn, men what to do? Bara att gilla läget. Slängde runt lite bland sovtiderna och la Casper 11:30 och kutade iväg, väl här hemma på plats igen så var det knäpp tyst. Vilken daaaaag!

Ikväll så kommer mamma och pappa på middag här också, myspys! Hittade mig en fin, billig fläskfilé på Ica igår och vem vill äta en ff helt själv? Inte jag iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0