Första natten

Första natten i lägenheten gick bra faktiskt! Bara Casper kom till ro så sov han hela natten precis som vanligt .. Han vaknade till en gång vid 04:30 men då kände jag att det inte alls var läge att kliva upp så vi sov vidare till 06:45 då det var dags för välling och sen klev vi upp.

Myran kom hit strax efter åtta imorse och ville kolla hur vi bodde :) Sen kom Bella och Theodor och vi packade ner grabbarna i vagnen och gick iväg till öppna förskolan. Mycket uppskattat av Casper, han älskar verkligen att leka med de stora barnen! Så där blev vi kvar en stund, innan det var dags för gröt och sen vandra hemåt. Tänkte väl först att Casper skulle sova i vagnen men icke sa nicke, han ville vara vaken men sen när vi kom hem så somnade han på två röda i sin säng. Skönt!

Jag har precis ätit resterna från igår, en halva pizza! Mums. Sen har jag tagit tag i disken och nu ska jag väl börja sortera in mina kläder i garderoben ..

Gammo kommer ju ikväll också men innan det så kommer mamma och pappa hit en sväng och ska sätta upp lite nödvändiga saker.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0