Underbart!!!

Vilket oroligt underbart sommar väder vi har idag, solen bara gassar och ligger på ungefär 26 grader! Helt jävla underbart med sommar, ursäkta ord valet men det är så himla skönt att den ääääntligen är här efter den trista vintern och våren som vi har haft här i Sverige.

Var ut en sväng förut i fin vädret iallafall med Belinda och Theodor och gick på dannes och åt mjukglass! Gott gotti gott, saltlakris flakes är det absolut bästa strösslet jag någonsin ätit! Sen gick vi bara runt en sväng på byn och njöt av solen ..

Allvaret har börjat smyga sig fram här i våran vardag och i eftermiddag så ska jag göra mitt första arbets pass på max för första gången på 1½ år, lite nervöst men det ska nog gå! Känns ändå skönt också att få komma iväg och jobba lite. :) Det är som sagt sommar jobb som gäller fram tills det att Casper börjar på dagis och sen så är det skola, om jag nu kommer in. Hatar att ta upp det där och skriva "om", vad ska man göra annars liksom? :o Det löser sig alltid, och jag tror att jag kommer in :)



Casper med Jennifer igår på hennes student :) Han hade det så roligt så. På själva studenten så hittade vi en basket plan där vi kunde stå och titta och Casper hittade en boll där och massa stor grabbar som han lekte med. Ännu bättre var det på student mottagningen där det också var massa stor grabbar som passade upp på honom och spelade fotboll och massa annat roligt tillsammans med honom. Underbara barn :) Så Casper klagade nog inte. Sen var det ju också fika hos Madde som fyllde år och jösses vad han skrattade och charmade alla där, det var nog lite av den där "över-trött-heten" som hade fullit över honom, haha :love:


Kommentarer
jessica

Då var det alltså du som jobbade :-) tyckte det var du, men var inte säker

2011-06-09 @ 19:18:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0