Tvättstuga

Usch och fy och blä vad jag gruvar mig varenda gång man ska till den där tvättstugan. Varje gång så har vi berg av tvätt, vi har börjat blive så less på att gå dit så man numera har två stycken ikea kassar varje gång det är dags. Inte ett dugg roligt att gå dit och tvätta, särskilt inte när man får dom tider som blir heller, som 21-24 liksom, happy times. Eller så inte! Vi har ju valt att vänta med tvättmaskin också nu när vi lagt bud på huset och där finns det ju en fullt fungerande, så det är bara att bita ihop.

Slänger in en bild på världens finaste kille istället, som lyser upp mina dagar :love:



Gammal bild men så himla söt min lilla knuttis tuttis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0