Tvättstuga

Pjuh, vid den här tiden hade jag garanterat somnat som en stock ikväll om jag inte hinkat i mig kaffe och haft denna sena tvättstuge tid! Det suger rent utsagt, men rena och fina kläder får vi ju och det behövs ju när man har barn! Vore det inte för Casper så hade man ju kunnat hållt sig säkert en vecka till utan problem, för min garderob är proppfull med kläder som går att användas fast som kanske inte så gärna används, men utan kläder det är jag inte. Bara en annan som är lite kräsen ;) Går i butiker och hittar nåt till bra pris och bara köper för att den var snygg, men som egentligen inte är ens stil. Rensning igen kanske?

Och när man liks väl väntar på att tvätten ska bli torr så tar jag fram trasan och putsar bort lite damm. Lite väl sent att dra igång med dammsugaren nu kanske och den vaknar ju även Casper av, så det får vänta tills imorgon! Då åker ju Rickard ner till Stockholm också för att flytt städa sin lägenhet och jag jobbar hela helgen vilket innebär att Casper blir hos mormor och morfar, så då passar det bäst med städning och låta lägenheten skina hela helgen utan att någon smutsar ner ;)

Långt och ganska ointressant inlägg. Men fick skriva av mig lite iallafall! Mot tvättstugan igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0