Tisdag

Casper sov hyfsat bra i sin säng inatt, var väl upp nångång och gav honom nappen men sen så har han sovit fram till 06:50 imorse så det tycker jag är helt okej! Nu så tänkte vi försöka lägga honom i sin säng igen när han skulle sova sin förmiddags lur men icke det, så han ligger i sin spjälsäng nu och sover, kanske lyfter över honom sen ..

Mamma kom hit imorse också och hade med sig jordgubbar och glass så det mumsade vi oss tillsammans med angelica som är här på besök! Damen ska snart iväg på möte och sen kommer hon tillbaka igen för att hämta upp mig och Casper och fara till drakborgen med henne och Lucas. Ska bli super kul för Casper lär nog älska att leka där, har inte varit där förut heller så det känns spännande.

Sen i eftermiddag så kommer pappa hit och ska vara barnvakt medans jag och mamma far och tatuerar oss ;) Äntligen så är det dags! Kommer bli super snyggt med färg i mina blommor och den nya jag ska göra som ska sitta på skulderbladet, bilder kommer senare ikväll. Promise!

Ha en bra dag alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0