Lång promenad

Det blev en sväng ut till birsta idag och även lite mer oplanerade händelser .. Vi åkte och hälsade på Rickards kompis som nyss flyttat upp hit från Göteborg på hans nya jobb och sa hej, jag hade ju aldrig träffat honom förut heller .. Så vi gick omkring och kollade där i lokalen där dem säljer husvagnar, skotrar, fyrhjulingar och massa andra roliga vrålåk. Casper lärde sig även ett nytt ord och det var "åka", han pekade på alla saker där inne och sa det, lill sötisen min :love: Sen så fick han titta i en husvagn och när han skulle gå ut för den så gav jag han min hand, eftersom det var en trappa ner, men innan jag han sträcka ut min hand tillräckligt så tog han ett kliv ut och föll pladask i sten golvet. :/ Blodet rann för lill stackarn och fläskläppen byggdes på så det var bara att åka iväg med honom. Som tur var så gick allt väldigt bra men hans högra fram tand blev lös så blir det något med den så kontaktar vi en tandläkare, och vi har även anmält det till hans försäkrings bolag så att det finns registrerat.

Nu ikväll så tog jag en lång promenad tillsammans med angelica. Skönt att få komma iväg på en liten kvälls prommis, få upp flåset och bara prata lite ;) Blev en rejäl sväng, först till huset som vi lagt ett bud på idag (yeeeeeeey) och sedan så gick vi runt åsta, så en sväng på 7 km blev det säkert iallafall! Och nu när jag kom hem så tog jag in lite proteiner, två hårdbröd mackor med tonfisk. Mums i kulan! Nästa blir väl en duschoch sedan lägga sig i sängen :)


Kommentarer
moror

som om dom den inte skulle veta , altså att inte r är biolgisk pappa löjigt vad ha de med saken att göra egentlig ? ram

2011-06-16 @ 15:45:27
L

Det var jag som ställde frågan, och jag har inte hängt med i den här bloggen hela tiden, läste när hon var gravid sen tappade jag en bit och nu läser jag lite då och då. Så nej, jag visste inte att Richard inte var Caspers pappa. Var osäker för jag tyckte att det inte var så länge sedan dom träffades, därför jag frågade. Det var en helt vanlig fråga? Kommentarsfältet är väl till för att fråga saker, och jag tycker det är BRA att Casper har fått en bra pappa som är så duktig med honom!:) Tummen upp för det!



Du undrar vad det har med saken och göra? varför jag frågade var för att hon skrev "så far och son får lite egen tid" nånting sånt. Inget konstigt med det..?



Tog du illa vid dig Elin? Var isf inte meningen.

2011-06-17 @ 10:56:54
URL: http://lillrauta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0