Jag älskar't!

Ännu en underbar dag till ända!

Vi har njutit hela dagen av att vara tillsammans med familjen och såklart vädret! Visst har det kommit någon regnskur lite då och då men där emellan så har det ju varit strålande sol och det är ju såååå underbart, jag älskar sommaren! Dock kan jag nog ändra mig rätt snabbt när mygg jävlarna är framme men innerst inne så älskar jag årstiden ;)

Åkte in till stan vid två tiden efter att Casper hade sovit sin förmiddagslur för att ta en sväng på norra berget, men det visade sig att det var robin hood teater där idag så vi åkte upp till södra berget istället och gick tarzan stigen :) Casper älskade att gå balansgång och klättrade så fint. Givetvis gick han inte hela och vi gjorde inte allt som fanns där heller men kul hade vi ändå, vi var ju där för Caspers skull så, för familjens skull. :love:

Sen blev det en sväng ut till ÖoB för att inhandla sånt där som behövs hemma. Diskmedel, tvättmedel och allt annat sånt som dom har super priser på. En och en annan leksak till lilleman och lite söndags mys tillbehör slank ner i kassarna också ;)

Sist men inte absolut inte minst så åt vi kebab hemma hos mamma och pappa, sååå himla gott! Kebab kött, pita bröd, maaassaaa grönsaker och maaassaaa aioli, muuums! Tilll och med Casper älskar det! 

Som pricken över iet så gick det otroligt fort i tvättstugan idag också! Tycker det brukar ta evigheter men på en ynka timme så var allt tort, gissa om man blev glad då! Nu väntar söndagsmyset med min älskling :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0