Ger er ett livstecken

Hej bloggen

Tänkte väl ge er ett livs tecken iallafall och berätta lite om vad som händer i vårat liv.

Sommaren har ju verkigen börjat på riktigt igen och man hinner inte riktigt med sig. Jag jobbar som vanligt och där med så blir inte dagarna särskilt intressanta nog att skriva ner här, tycker jag. Men nu så har jag varit lite lång ledig och Rickard har gått på sin semester vilket känns underbart! Tråkigt nog så jobbar jag självklart mest på hela sommar schemat under hans första semester vecka, ett litet missförstånd som blev då jag la mitt semester schema mellan Rickard och hans chef. Men det är inte mycket att göra åt saken.
Casper utvecklas iallafall hela hela tiden nu och snart förstår man i princip det mesta han säger och han har en vilja av stål den lilla mannen. Munnen börjar fyllas med tänder nu också och hela 7 tänder har han, lill hjärtat. Varav en av dessa dessutom är en kind tand såg jag idag! Först upptäckte jag tand nummer 6, men när vi låg och busade på golvet så såg jag något vitt sticka fram längre in i munnen och mycket riktigt så var det ju en tand, en kind tand! Känns lite stort då han gått ifrån att ha 4 tänder till 7 och en kindtand på typ 2 veckor. Ursäkta ordet kindtand, men det är faschinerande för mig :)

Hur som haver så blir iallafall inte veckan som kommer världens tråkigaste bara för att jag jobbar, utan Rickards föräldrar kommer upp mitt i veckan och hälsar på och sen till helgen så kommer två kompisar ner ifrån Stockholm och hälsar på, så det känns ju super kul! Det gör min 5 dagars vecka mycket kortare än vad den känns.

Drog iväg lite på texten här ser jag så skulle jag fortsätta skriva nu så skulle ingen orka läsa. Jag lovar att återkomma snart igen. :) Ha det så bra så länge ni som fortfarande läser.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0