Måndag

Vecka 1 ..
Ja, nu har det nya året startat på riktigt känns det som!

Kommer ni ihåg den där listan jag höll på med ett tag? Det gick ju inte så bra ..
Men här kommer en annan, lite roligare att göra också känns det som!

Dag 1 – Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.
Dag 2 – Meningen bakom ditt bloggnamn.
Dag 3 – En bild på dig och dina vänner.
Dag 4 – En vana du önskar du inte hade.
Dag 5 - En bild på ett ställe du varit på.
Dag 6 – Favorit-superhjälte och varför.
Dag 7 – En bild på någon/något som har ett stort inflytande på dig
Dag 8 – Kortsiktigt mål för denna månad och varför.
Dag 9 – Något jag är stolt över de senaste dagarna.
Dag 10 – Låter du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, arg.
Dag 11 – En till bild på dig och dina vänner.
Dag 12 - Varför började du blogga?
Dag 13 – En bild på ditt rum.
Dag 14 - En bild på dig och din familj.
Dag 15 – Ställ in ”blanda” på MP3:n nämn de 10 första låtarna.
Dag 16 – En annan bild på dig själv.
Dag 17 – Någon du vill byta liv med för en dag och varför.
Dag 18 – Planer/drömmar/mål du har.
Dag 19 – Smeknamn du har; varför du har dem.
Dag 20 – Någon du ser dig själv gifta dig med/bli lycklig tillsammans med i framtiden.
Dag 21 – En bild på något som gör dig glad.
Dag 22 – Vad skiljer dig från alla andra?
Dag 23 – Något du är sugen på väldigt ofta.
Dag 24 – Ett brev till dina föräldrar.
Dag 25 – Vad jag skulle hitta i din väska.
Dag 26 - Bästa tiden på året.
Dag 27 – Varför du antog denna utmaning.
Dag 28 – En bild på dig från förra året och ni, hur har du ändrats sedan dess?
Dag 29 – Vad har du lärt dig den senaste månaden?
Dag 30 – Din favoritlåt.


Dag 1:



Inte världens finaste bild på mig tycker jag, men den nyaste. Från nyår.

15 intressanta fakta om mig själv;

- Jag har vägt ungefär samma hela mitt liv, runt 48-54 kg.
- Under graviditen gick jag endast upp till 62,4 kg (52 innan)
- Jag är Stockholms bo, i grunden Sundsvalls bo.
- Jag är totalt beroende av tuggummi.
- Trots att jag äter godis och chips nästan varje dag går jag aldrig upp i vikt.
- Jag har nästan aldrig haft ett riktigt förhållande, inget som varat i över ett år iallafall.
- Min mamma är min bästa vän.
- Jag hatar att klä upp mig,  sminka mig osv ..
- Jag ogillar krogen, jävligt skarpt!
- Jag sjunger gärna, men aldrig offentligt.
- Jag har bara varit utomlands en gång, i grekland när jag var 9 år.
- Jag vill ha minst tre barn, alltså två till.
- Jag dricker cola light dagligen.
- Är otroligt dålig på att äta frukost, även ordentliga luncher.
- Jag har två fantastiska killar i mitt liv :love:

Ja, om det var så himla intressant, det vet jag inte ;) Men lite fakta iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0