Guldbagge galan

Vill hela tiden skriva grammis galan istället för guldbagge galan, kanske ett lättare ord att komma ihåg?

Hur som helst.
För det första så måste jag säga att jag är förvånad över att jag som bara kollar på svenska filmer har missat så pass många! Jösses, finns ju hur många som helst som jag bara måste se. Särskilt Sebbe och Svinalängorna tänker jag på, det verkar ju vara fimer som berör nå oerhört och såna filmer gillar jag, mer "verklighet" än bara skoj om allt och inget. Men det fanns ju även andra filmer, som i rymden finns inga känslor, miss kicki och många fler som jag känner att jag bara måste se så småning om .. För svenska filmer finns det inte många utav, de kommer i omgångar. Ibland inga alls, och ibland är dem så många att man inte hinner se dem. Och när man sett dem en säkert 25 gånger om så blir det ju lätt så att man lessnar ;)

Nu drog jag iväg lite känner jag. Guldbagge skalan var inlägget till för och som slutord så får jag nog lov att säga att de hade delat ut guldbaggarna väl! Inte någon som jag inte tyckte var värd priset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0