Torsdag

Gud vad skönt att börjar gå mot sitt slut  veckanför jag har verkligen varit så sjukt trött hela veckan så jag vet inte vad .. Man har väl inte sovit riktigt kanske, och inte Casper heller för den delen, och då är det ju klart att man blir trött när man inte får sova.

Igår så gjorde vi iallafall inte så mycket mer än att vara med amanda och charlie. Dom gick väl hem runt fyra tiden på eftermiddagen så då var det ju hög tid att börja med middagen. Efter det så ville jag så gärna åka ut till city gross för att kolla lite för i deras annons blad som de hade skickat ut samma dag så blev jag bara så kär i ett par krukor och två lyktor! Så bella var snäll och följde med på kvällskivsten ;)



Dessa otroligt tjusiga saker fick följa med hem!
Kommer passa fint i köket som går i grått.
Lite annat småplock fick också följa med hem,
duschcréme, russin från småfolk, godis o sånt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0