Söndags shopping

Det finns väl inget bättre än att avsluta veckan med lite shopping? ;)

Drog ut till CityGross vid tio imorse efter att vi ätit frukost. Skulle dit och köpa fler krukor fast i större storlek, men alla var tyvärr slut! :/ Tror jag det faktiskt för dom är ju väldigt fina! Som tur är så hittade jag andra fina på Ica Maxi istället, i ungefär samma stuk fast i ett annat mönster. Är ju tänkt att köket ska gå i grått/vitt/svart.

Slutade denna shopping runda på Rusta och i deras annons blad som vi fick i veckan så blev jag så sugen på en mikro! Vi har ju bara en pytte liten nu, eller Rickard har en, så det behövdes verkligen införskaffas! Och till det otroliga priset för 499 :- så kunde jag bara inte låta bli. Svart var färgen och då blev det lätt att övertala Rickard ;)



Också fick vi ju som sagt med oss lite annat små plock ..



Byggare bob till grabben såklart :) Visste först inte att det var byggare bob på blöjorna..



Badkars kudde! Går ju inte att låta bli när jag äntligen ska få badkar :)



De fina krukorna från Ica Maxi :) Endast 20 kr per st!



Kommentarer
Erika

Snyggt med svart micro! :)

2011-02-14 @ 00:24:21
URL: http://mylittlewords.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0