SJ ....

Nu börjar det kännas att man varit vaken ett tag..
Först en helvetes resa ner till Stockholm, några timmar på IKEA och slutligen packning här hemma. Det tar på en kan jag säga, här står ingenting i sin ordning och ja, det blir total kaos när man far runt och letar grejer. Men det går, det mesta är väl nerpackat så då kunde jag knäppa en cola light och sätta mig här, kommer väl snart upp mer saker i huvet som ska packas ner ;) När man sätter sig och varvar ner så kommer man ju på saker..

En helvetes resa ner till Stockholm? Ja, jävla SJ.. :/ Så fort det blir vinter så händer det alltid något, alltid! Och dom blir lika förvånade varje år, kanske ska ta och uppgradera tekniken lite så det håller? Det är ganska irriterande faktiskt. Jag menar när det inte är första gången, så kanske det är dags att börja tänka. Men klockorna ringer ju inte överallt.
Hur som heslt, tekniskt fel i Gävle 10:30 och buss vidare mot Stockholm 11:50, och framme 13:45. Så lite mer än två timmar försenad blev det totalt.

Näe, tänkte väl egentligen bara säga att jag lever. Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0