Onsdag

Åh, det är strålande sol ute idag och vi skulle egentligen ha gått ut i det fina vädret och tagit oss en promenad .. Men vissa dagar är ju bättre än andra om man säger så. Idag är en sån dag då det varit så pass grinigt att man knappt kommit ut morgonrocken än, och det är väl kanske då det är som bäst att få komma ut, men näe, vi skippar det idag faktiskt. Det kommer ju fler dagar :)

Så nu ligger Casper inne och ska få sova lite. Inga tänder är synlig än men jag tycker mig se fler och fler symtom för varje dag som går, och det är väl inte konstigt att man gissar på tänder nu då han är snart 11 månader och tandlös :) Hihi. Känner lite knölar lite här och där tycker jag, och idag har han fått rinn snuva igen :/ Hua. Så jag hoppas innerligt att tänderna kommer snart, risgrynen :love: Hoppas bara inte att han får det så jobbigt att alla fyra kommer samtidigt, men det är ju inte helt omöjligt eftersom han får tänderna så sent .. Bara han inte får allt för ont lill hjärtat mitt.

Dagens höjdpunkt är iallafall middagen, kebab i pitabröd! :D Muuuums, vad jag längtar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0